loading...
اخبار جدید ایران و سایر نقاط جهان
admin بازدید : 230 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

تجاوز به 14 زن و دختر در پراید شیشه دودی

روایت گرگ های خاکستری از تجاوز به 14 زن و دختر در پراید در دادگاه

ماجرای آزار و اذیت دو پسر متجاوز به 14 زن در تهران

تجاوز گرگ های خاکستری به 14 زن و دختر در پایتخت

 

 

دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان تعرض به 14 زن در پراید شیشه دودی که به پرونده «گرگ‌های خاکستری» مشهور شده است صبح دیروز با حضور شاکیان زن زن در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

 

زن و دختر که در تله وحشتناک ٢ گرگ خاکستری پایتخت گرفتار شده بودند، پس از چند ماه در دادگاه با دیدن متهمان و یادآوری لحظه‌های سیاه زندگیشان اشک‌های تلخی ریختند. آنها که به‌شدت از دیدن متهمان و ماجرای آن لحظه‌ها وحشت کرده بودند، برای قضات دادگاه یک‌بار دیگر از جزییات ماجراهای پر از ترس گفتند. 

 

ماجرا به ٩ماه پیش برمی‌گردد. نخستین شاکی و تشکیل پرونده‌ای بزرگ درباره ربودن، سرقت و آزار و اذیت زنان و دختران پایتخت از سوی ٢ جوان شیشه‌ای. این دو پسر ٥ماه پس از شکایت نخستین و دومین شاکی در تله پلیس گرفتار شدند و به آزار و سرقت از ٨ زن و دختر اعتراف کردند، ولی این پایان ماجرا نبود. با دستگیری این دو پسر زنان و دختران زیادی یک‌به‌یک راهی دادسرای جنایی پایتخت و پلیس آگاهی تهران شدند و شکایت‌های مشابه خود را مطرح کردند تا جایی‌که این دو متهم شیشه‌ای درحالی برای برگزاری جلسه محاکمه روانه دادگاه کیفری شدند که ١٥ شاکی را در پرونده خود ثبت کرده بودند.

 

 

 ٤٠ روز پیش قاضی اصغرزاده، رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به همراه یک مستشار، جلسه تحقیق از متهمان این پرونده را برگزار کرد. فرهاد و سعید در آن جلسه با وجود اعترافاتی که پیش از این در دادسرا داشتند، در مقابل قاضی منکر جنایت‌های سیاه خود شدند و تنها به سرقت و آدم‌ربایی اعتراف کردند. 

 

حضور ١٤ شاکی در جلسه دادگاه 

صبح دیروز جلسه محاکمه ٢ گرگ خاکستری در سالن اجتماعات دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی اصغرزاده و ٢ مستشار برگزار شد. ساعت ١١ صبح بود که فرهاد و سعید را از زندان به دادگاه منتقل کردند. پشت در شعبه هشتم دادگاه کیفری زنان و دختران زیادی ایستاده بودند و انتظار می‌کشیدند. پس از انتقال متهمان هر دو را به سالن اجتماعات دادگاه کیفری بردند و شاکی‌ها نیز در جایگاه‌های خود نشستند. هنوز جلسه شروع نشده بود که یکی از زنان شاکی با دیدن متهمان از حال رفت. او را آرام کردند و درنهایت جلسه به دستور قاضی رسمی شد. 

 

در ابتدای این جلسه پس از این‌که کیفرخواست پرونده قرائت شد، شکات یک‌به‌یک شکایت‌هایشان را مطرح کردند و در میان اشک و وحشت، ماجرای هولناک خود را تعریف کردند. آنها هرکدام با یادآوری آن لحظات و دیدن چهره متهمان به خود می‌لرزیدند و اشک می‌ریختند. در میان ١٤ شاکی، ٥ نفر در اظهارات خود گفتند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و بقیه نیز همه به‌شدت از سوی متهمان کتک خورده بودند و از آنها سرقت شده بود. در میان ٥ شاکی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند ٤ نفر از آنها گفتند که از سوی فرهاد و یکی از آنها گفت که از سوی سعید مورد آزار قرار گرفته است. همه زنان و دختران پس از شکایت، بابت کتک‌هایی که خورده بودند، درخواست دیه نیز کردند. 

 

شوهر و فرزندم را از دست دادم 

یکی از این زنان زمانی که در مقابل هیأت قضائی قرار گرفت، در مورد شکایت خود به قضات گفت: «ششم فروردین‌ماه بود که می‌خواستم از محل کارم در هفت تیر به خانه‌مان برگردم و سوار خودرو پراید سعید و فرهاد شدم. سعید پشت فرمان بود و فرهاد هم روی صندلی جلو نشسته بود. در یک لحظه فرهاد به صندلی عقب آمد و با چکش کتکم زد. او آن‌قدر مرا کتک زد که جنین سه‌ماهه‌ام سقط شد. فرهاد مرا آزار داد و تمام وسایل و طلاهایم و ٢٠٠‌هزار تومان پول نقدم را سرقت و مرا رها کرد.» 

 

این زن درحالی که به‌شدت اشک می‌ریخت به هیأت قضائی گفت:  «بعد از آن شب و این ماجرای تلخ من که سه‌ماهه باردار بودم، فرزندم را از دست دادم و حتی شوهرم نیز از من جدا شد. من زندگی‌ام بعد از آن شب نابود شد. برای همین از فرهاد و سعید شکایت دارم و می‌خواهم آنها به سزای اعمالشان برسند.» 

 

یکی دیگر از شاکیان درحالی که حال جسمی مناسب نداشت و نمی‌توانست روی پای خود بایستد، با صدایی لرزان به قضات گفت: «وقتی سوار خودرو این دو آدم‌ربا شدم، متوجه شدم که این خودرو نه دستگیره در دارد و نه دستگیره برای باز کردن شیشه؛ برای همین شک کردم ولی دیگر دیر شده بود. فرهاد مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پول و طلاهایم را سرقت کرد. درست وقتی که داشتم سعی می‌کردم از دست آنها فرار کنم، خودرو پژویی را روبه‌روی خود دیدم و سعی کردم به راننده آن بفهمانم که مرا نجات دهد. اما سعید مرا دید و موضوع را به فرهاد گفت. برای همین فرهاد هم عصبانی شد و از سعید خواست دوباره به یک محیط خلوت برود. این پسر برای بار دوم مرا آزار داد و در اتوبان رهایم کرد. من هم همان زمان به کلانتری رفتم و شکایت کردم.» 

 

در این لحظه این دختر جوان رو به فرهاد کرد و با صدایی بلند و اشک‌ریزان به او گفت: «من را شناختی. من همانی هستم که به تو التماس می‌کردم اما به من ناسزا می‌گفتی. یادت می‌آید به تو گفتم همین الان به یک کمپ ترک اعتیاد برو تا مثل خواهرت به تو کمک کنم ترک کنی. حتی به تو گفتم تمام مخارجت را برعهده می‌گیرم تا ترک کنی اما باز هم به من ناسزا گفتی. تو به من رحم نکردی و من هم از تو نمی‌گذرم.» 

 

دختر جوان دیگری که به‌دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، خودش را به دادگاه رساند و درحالی که باز هم نزدیک بود بیهوش شود روی صندلی نشست و به قضات گفت: «آن شب سعید بود که مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و آن‌قدر کتکم زد که از حال رفتم. بعد از این‌که از حال رفتم آنها کولر خودرو را روشن کردند تا هوایم عوض و حالم بهتر شود. اما بعد از آن شب من همیشه بیمار و بدحال هستم و مرتب در بیمارستان بستری می‌شوم. همیشه فشارم پایین است و دیگر حتی از خانه هم نمی‌توانم بیرون بروم. در خانه می‌مانم و به آن شب فکر می‌کنم و عذاب می‌کشم. برای همین هم شکایت دارم و خواستار دیه هستم.» 

 

در این لحظه قاضی اصغرزاده از سعید خواست که بایستد. او از سعید پرسید که اظهارات دختر جوان را قبول دارد یا خیر که سعید پاسخ داد: «من تمام اظهاراتش به جز تجاوز را قبول دارم. ولی موضوع آزار و اذیت را انکار می‌کنم.» 

 

در ادامه این جلسه زنی که چهره‌اش نشان می‌داد سن و سالش از همه بیشتر است، درحالی که اشک می‌ریخت به قضات گفت: «وقتی این دو جوان مرا ربودند به آنها التماس کردم که رهایم کنند. به آنها گفتم من مادر ٢ فرزند یتیم هستم و چندین‌سال است که شوهرم را از دست داده‌ام. ولی اصلا به حرفم گوش نمی‌دادند و مرتب کتکم می‌زدند. در آن لحظات من فقط به ٢ فرزندم فکر می‌کردم و نمی‌دانستم باید چه‌کار کنم. آنها هم نمی‌دانم ناگهان از چه ترسیدند که پس از کتک‌های زیاد و سرقت تمام اموالم مرا رها کردند.» 

 

این زن ادامه داد: «فرهاد می‌گفت من مادر مریض دارم و به خاطر او است که دست به چنین کارهایی می‌زنم. باید خرج داروهایش را به‌دست آورم. من هم به او می‌گفتم که به مادرت کمک می‌کنم ولی تو را به خدا رهایم کن. اما باز هم به راه خود ادامه می‌دادند و از من می‌خواستند سر و صدا نکنم.» 

 

باز هم انکار در دادگاه 

در ادامه جلسه هر ١٤ زن و دختر شکایت‌های خود را مطرح کردند. همه آنها می‌گفتند که فرهاد با قمه و سعید نیز با چکش آنها را کتک زده و تهدید کرده‌اند. پس از آن فرهاد در جایگاه ایستاد و زمانی که قاضی اتهامش را که ٦ مورد تجاوز، ١٥ مورد سرقت و آدم‌ربایی و ضرب و جرح بود، به او تفهیم کرد، او گفت: «من اتهام سرقت، آدم‌ربایی و ضرب و جرح را قبول دارم ولی به هیچ عنوان اتهام تجاوز را قبول نمی‌کنم. من به هیچ‌کدام از این زنان و دختران تجاوز نکردم و حرف‌هایشان را قبول ندارم. حتی این‌که می‌گویند من قمه داشتم را هم قبول ندارم. تنها یک چاقوی میوه‌خوری بود که گاهی اوقات با آن طعمه‌ها را تهدید می‌کردم.»

 

صحبت‌های متهم که به اینجا رسید، قاضی اصغرزاده جلسه را غیرعلنی اعلام کرد و بقیه محاکمه پشت درهای بسته صورت ‌گرفت. در پایان نیز پس از ٤ ساعت جلسه محاکمه هیأت قضائی وارد شور شدند تا رأی مهم و نهایی را در این‌باره صادر کنند.

تجاوز گرگ های خاکستری به 14 زن و دختر در پراید - جنجال ها

janjalha.ir › سرگرمی
۳ ساعت پیش - روایت گرگ های خاکستری از تجاوز به 14 زن و دختر در پراید در دادگاه. ماجرای آزار و اذیت دو پسر متجاوز به 14 زن در تهران. تجاوز گرگ های خاکستری به ...

تجاوز گرگ های خاکستری به 14 زن و دختر در پراید :: ...

https://news99.blog.ir/.../تجاوز-گرگ-های-خاکستری-به-14-زن-و-دختر-در-...
۲ ساعت پیش - روایت گرگ های خاکستری از تجاوز به 14 زن و دختر در پراید در دادگاه. ماجرای آزار و اذیت دو پسر متجاوز به 14 زن در تهران. تجاوز گرگ های خاکستری به ...


ایسنا - گفتگو با 3 قربانی تجاوز در پراید شیشه‌دودی

isna.ir/fa/news/.../گفتگو-با-3-قربانی-تجاوز-در-پراید-شیشه-دودی
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به 14 نفر رسید. با مراجعه 12 زن و دختر دیگر، تحقیقات برای شناسایی قربانیان این پرونده در اداره آگاهی ...
۲۹ دقیقه پیش - دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان تعرض به 15 زن در پراید شیشه دودی که به پرونده «گرگ های خاکستری» مشهور شده است صبح دیروز با حضور 14 شاکی زن در .... آغاز کرد: «من سرقت ها و ضرب و شتم ها را تا حدودی قبول دارم اما تجاوز را نه.

گرگ‌های خاکستری به تجاوز به ٨ زن و دختر اعتراف کردند - فرارو

fararu.com/.../گرگ‌های-خاکستری-به-تجاوز-به-٨-زن-و-دختر-اعتراف-کرد...
۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گرگ‌های خاکستری به تجاوز به ٨ زن و دختر اعتراف کردند. کد خبر: ۲۳۸۴۹۲ ... پرايد دودي‌رنگ بود و دختر جوان بدون اين‌كه به پلاك عجيب آن توجهي كند، سوار شد. ..... 14. 97. پاسخ. مهم نیست چند روز دیگه آزاد میشوند و بازم شروع میکنند.

برچسب ها - گرگ های خاکستری - فرارو

fararu.com/fa/tag/1/گرگ%20های%20خاکستری
تعداد شاکی های پرونده گرگ های خاکستری به 14 نفر. ... بچه محل با یک پراید شیشه دودی در خیابان های. ... گرگ‌های خاکستری به تجاوز به ٨ زن و دختر اعتراف کردند.

جزئیات تعرض به زنان توسط گروه گرگهای خاکستری در تهران ...

jozve-arshad95.ir/2015/.../جزئیات-تعرض-به-زنان-توسط-گروه-گرگهای-...
۲۱ دقیقه پیش - دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان تعرض به 15 زن در پراید شیشه دودی که به پرونده «گرگ های خاکستری» مشهور شده .... بهار نیوز – تجاوز گرگ‌های خاکستری به ٨ زن و دختر ... تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به 14 نفر رسید.
تجاوز گرگ‌های خاکستری به ٨ زن و دختر. 9 تير 1394 ساعت 14:48. گروه حوادث- رسانه ... پرايد دودي‌رنگ بود و دختر جوان بدون اين‌كه به پلاك عجيب آن توجهي كند، سوار شد.

تجاوز به 14 دختر در یک پراید شیشه دودی! +تصاویر | تعداد

www.ghatreh.com/news/.../تجاوز-دختر-پراید-شیشه-دودی-تصاویر
۱۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعداد شاکی های پرونده «گرگ های خاکستری» به 14 نفر رسید. با مراجعه 12 زن و دختر دیگر، تحقیقات برای شناسایی قربانیا.

تجاوز گرگ‌های خاکستری به 8 زن و دختر/عکس

www.shomanews.com/.../تجاوز-گرگ‌های-خاکستری-به-8-زن-و-دختر-عک...
۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش اعتدال، روز ششم فروردین‌ماه بود که دختر ٢٢ساله پس از این‌که از مغازه مانتوفروشی در میدان هفت‌تیر بیرون آمد، سوار یک خودروی پراید شد و به ...
تعداد شاکی های پرونده «گرگ های خاکستری» به 14 نفر رسید. با مراجعه 12 زن و دختر دیگر، تحقیقات برای شناسایی قربانیان این پرونده در اداره آگاهی درحالی ادامه دارد ...
خبرگزاری ایسنا: تعداد شاکی های پرونده «گرگ های خاکستری» به 14 نفر رسید. با مراجعه 12 زن و دختر دیگر، تحقیقات برای شناسایی قربانیان این پرونده در اداره ...
۱۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تجاوز گرگ های خاکستری به 8 زن و دختر + عکس - ... عضويت : 14 /3 /1394 ... پراید دودی‌رنگ بود و دختر جوان بدون این‌که به پلاک عجیب آن توجهی کند، ...

اقتصاد آنلاین - گرگ‌های خاکستری در انتظار اعدام

www.eghtesadonline.com/fa/content/.../گرگ‌های-خاکستری-در-انتظار-اعدا...
۵ ساعت پیش - دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان تعرض به 15 زن در پراید شیشه دودی که ... «گرگ‌های خاکستری» مشهور شده است صبح دیروز با حضور 14شاکی زن در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد ... کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین شاکیان پرونده به ترتیب دختری ٢٢ ساله و زنی ٤٥ ساله‌اند ... مدام داد می‌زد و می‌گفت که به پسرها هم تجاوز کرده.

گرگ‌های خاکستری به تجاوز به ٨ زن و دختر اعتراف کردند ...

downloadtit.ir/tag/گرگ‌های-خاکستری-به-تجاوز-به-٨-زن-و-دختر/
ماجرای وحشتناک دختری تنها که سوار ماشین شد+۱۸ بیهوش کردن دختر نوجوان و تجاوز وحشتناک به او توسط راننده هوسباز داستان بسیار وحشتناک دختر ۱۶ ساله از اجبار ...
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به 14 نفر رسید. با مراجعه 12 زن و دختر دیگر، تحقیقات برای شناسایی قربانیان این پرونده در اداره آگاهی ...
۱۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعداد شاكي‌هاي پرونده «گرگ‌هاي خاكستري» به 14 نفر رسيد. ... متهمان كه با خودروي پرايد خاكستري رنگ زنان و دختران را به قصد آزار و اذيت مي‌ربودند، ...

قربانیان پراید دودی پایتخت به 14 نفر رسید

www.hamvatan.net › اخبار روز › حوادث
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعداد شاکی های پرونده «گرگ های خاکستری» به 14 نفر رسید، با مراجعه 12 زن و ... جنایت های متهمان که با خودروی پراید خاکستری رنگ زنان و دختران را به قصد آزار ... من را کف خودرو انداخت و شروع به ضرب وشتم کرد و بعد به من تجاوز کرد.
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گرگ های خاکستری، دو مرد ۲۱ و ۲۵ ساله با پراید شیشه دودی، کل ماجرا به تجاوز ... کل ماجرا به تجاوز خشن به دختران و زنانی بر می‌گردد که برای رسیدن به مقصد ... ۳ گفتگو با 3 قربانی تجاوز در پراید/ شکات، 14 نفر شدند (۳ ماه پیش); ۱ مردم ... (حدود ۵ سال پیش); ۶ تعرض به زن جوان و آزار وحشیانه وی+عکس (بیش از ۱ سال ...

تجاوز گرگ‌های خاکستری به ٨ زن و دختر

piccenter.vistablog.ir/tag/تجاوز+گرگ‌های+خاکستری+به+٨+زن+و+دختر
۱۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 2 days ago - گرگ های خاکستری به تجاوز به 8 زن و دختر اعتراف کردند . .... آزار و اذيت 8 زن و دختر در پرايد شيشه‌ دودي - مطالب جالب و خواندنی.

گفتگو با 3 قربانی تجاوز در پراید شیشه‌ دودی

poonehnews.com/.../444258-گفتگو-با-3-قربانی-تجاوز-در-پراید-شی...
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به 14 نفر رسید. با مراجعه 12 زن و دختر دیگر، تحقیقات برای شناسایی قربانیان این پرونده در اداره آگاهی ...

روایت 14 زن از تجاوز در پرايد شيشه دودی :: تدبیر و امید - پژواک

pajvak.com/main/article/.../روایت-14-زن-از-تجاوز-در-پرايد-شيشه-دودی
۲۲ دقیقه پیش - روایت 14 زن از تجاوز در پرايد شيشه دودی. ... دادگاه رسيدگي به پرونده متهمان تعرض به 14 زن در پرايد شيشه دودي كه به پرونده «گرگ‌هاي خاكستري» مشهور شده ... زن و دختر که در تله وحشتناک ٢ گرگ خاکستری پایتخت گرفتار شده بودند، ...
۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه خبری اوشیدا" تجاوز گرگ‌های خاکستری به ٨ زن و دختر روزنامه شهروند در گزارشی نوشت: سناریوی دو بچه محل که از جنوب پایتخت ...

titreno.ir | تیترنو - تجاوز گرگ‌های خاکستری به 8 زن و دختر ...

www.titreno.ir/fa/.../تجاوز-گرگ‌های-خاکستری-به-8-زن-و-دخترعکس
۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تجاوز گرگ‌های خاکستری به 8 زن و دختر/عکس. شبکه مردمی اطلاع ... پراید دودی‌رنگ بود و دختر جوان بدون این‌که به پلاک عجیب آن توجهی کند، سوار شد. ..... وام 25 میلیونی خرید خودرو بیشتر به سود چه گروهی است؟ بانک ها. 14%. خریداران ...

حوادث | بویر نیوز - Part 3 - خبر

boyernews.com/category/havades/page/3/
وقتی او از حال رفت سوار بر خودروی خودش و پراید سعید به منطقه‌ای خلوت رفتیم و در آنجا برادرزاده شوهرم قتل را انجام داد». ... تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به 14 نفر رسید. با مراجعه ... گرگ‌های خاکستری به تجاوز به ٨ زن و دختر اعتراف کردند.
تجاوز گرگ های خاکستری به 14 زن و دختر در پراید · تجاوز گرگ های خاکستری به 14 زن و دختر در پراید · مدلهای کت و دامن مجلسی دخترانه 2016 · مدلهای شال گردن دخترانه ...

متهمان گرگ های خاکستری Archives - هفت گنج

7ganj.ir/tag/متهمان-گرگ-های-خاکستری/
خانه » بایگانی/آرشیو برچسب ها : متهمان گرگ های خاکستری. بایگانی/آرشیو برچسب ها : متهمان گرگ های خاکستری. روایت های وحشتناک ۱۴ زن از تجاوز در پراید شیشه دودی ! ... دادگاه رسيدگي به پرونده متهمان تعرض به 14 زن در پرايد شيشه دودي كه به پرونده «گرگ‌هاي .... ماجرای خودکشی دختر مهابادی در هتل تارا / واکنش ها ،تصاویر و فیلم ها.

قربانیان پراید دودی پایتخت به 14 نفر رسید - سرگرمی

sargarmii.bekhandfun.in/tsrg521108_قربانیان+پراید+دودی+پایتخت+به+...
تجاوز به 14 دختر در یک پراید شیشه. مجله مراحم تعداد شاکی های پرونده گرگ های خاکستری به 14 نفر رسید با مراجعه 12 زن و. گفتگو با 3 قربانی تجاوز در پراید.

روایت ۱۴ زن از جزییات تعرض گرگ های خاکستری | خبرگزاری ...

www.bornanews.ir/.../349495-روایت-زن-از-جزییات-تعرض-گرگ-های-خاک...
۴ ساعت پیش - به جز او نیز زن دیگری وجود دارد که دو بار از سوی فرهاد مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. ... پرونده متهمان تعرض به ۱۵ زن در پراید شیشه دودی که به پرونده «گرگ های خاکستری» مشهور .... در ابتدای جلسه شایعه شده بود که دختر 8 ساله یکی از شاکیان هم مورد تجاوز قرار گرفته که قاضی اصغرزاده آن را رد کرد. ... 14 ۱۴:۵۲ (دیروز).

قربانیان پراید دودی پایتخت به 14 - آری فان

arifun.arifun.in/tari485229_قربانیان-پراید-دودی-پایتخت-به-14
گفتگو با قربانیان تجاوز در. تعداد شاکی های پرونده گرگ های خاکستری به 14 نفر رسید با مراجعه 12 زن و دختر دیگر. تجاوز به 14 دختر در یک پراید شیشه. مجله مراحم ...

گرگ‌های خاکستری تجاوز ٨ زن و دختر اعتراف کردند

astaras.cofeblog.ir/.../گرگ‌های+خاکستری+تجاوز+٨+زن+و+دختر+اعتراف+ک...
گرگ‌های خاکستری به تجاوز به ٨ زن و دختر اعتراف کردند ... در میدان هفت‌تیر بیرون آمد، سوار یك خودروی پراید شد و به لحظه‌های وحشت و ترس قدم به قدم نزدیك‌تر شد.
۵ ساعت پیش - ویپارس: دادگاه رسيدگي به پرونده متهمان تعرض به 15 زن در پرايد شيشه دودي كه به پرونده «گرگ‌هاي خاكستري» مشهور شده است صبح ديروز با حضور 14 شاكي زن .... دختر 8 ساله يكي از شاكيان هم مورد تجاوز قرار گرفته كه قاضي اصغرزاده آن ...

تجاوز به زنان در پراید شیشه دودی | Live Safernews - یادم نمی آید

nary91-sky.live.safernews.in/.../تجاوز%20به%20زنان%20در%20پراید%...
تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به 14 نفر رسید. با مراجعه 12 زن و دختر دیگر، تحقیقات برای شناسایی قربانیان این پرونده در اداره آگاهی درحالی ادامه دارد که ...

بیهوش کردن دختر نوجوان و تجاوز وحشتناک به او توسط راننده ...

downloadtitre.ir/tag/بیهوش-کردن-دختر-نوجوان-و-تجاوز-وحشتناک/
داستان بسیار وحشتناک دختر ۱۶ ساله از اجبار به تجاوز مکرر برای جهاد ... رسید, گالری عکس های دیدنی و جالب, گرگ‌های خاکستری به تجاوز به ٨ زن و دختر اعتراف کردند, ...

از جلو زن داستان | تیتر دانلود

titrdownload.ir/tag/از-جلو-زن-داستان/
داستان بسیار وحشتناک دختر ۱۶ ساله از اجبار به تجاوز مکرر برای جهاد ... رسید, گالری عکس های دیدنی و جالب, گرگ‌های خاکستری به تجاوز به ٨ زن و دختر اعتراف کردند, ...

شیشه دودی 15 - لینک گردی

linkgardi.ir/news/شیشه-دودی-15
تجاوز به 14 دختر در یک پراید شیشه دودی! … مجله مراحم: تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به ۱۴ نفر رسید. با مراجعه ۱۲ زن و دختر ... دانلود سریال خارجی و فیلم ...

فیلم تجاوز به زنان عراقی | جدید 94

newdownloadnews.in › دسته‌بندی نشده
۱۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تجاوز وحشیانه تروریست های داعش به زنان و دختران عراقی + فیلم … 6 مارس 2015 … دو بانوی ... تصاویر تکان دهنده تجاوز گروهی سربازان آمریکایی به یک دختر 14 … 13 ژوئن 2013 … ... گفتگو با ۳ قربانی تجاوز در پراید شیشه‌دودی. تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به ۱۴ نفر رسید. با مراجعه ۱۲ زن و دختر ...

روزنامه اعتماد94/8/13: اعدام، در انتظار متجاوزان غرب تهران

64.85.1.246/npview.asp?ID=3257680
۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اعتماد| جلسه تحقيق از متهمان «تجاوز به چندين زن تهراني در پرايد شيشه دودي» كه به پرونده «گرگ هاي خاكستري» مشهور شده است، در شعبه هشتم دادگاه ...
۱۳ ساعت پیش - 14 - حادثه ... اعتماد| دادگاه رسيدگي به پرونده متهمان تعرض به ١٥ زن در پرايد شيشه دودي كه به پرونده «گرگ‌هاي خاكستري» مشهور شده است صبح ديروز با حضور ١٤ شاكي زن در دادگاه كيفري ... تهران پرسه مي‌زدند و پس از سوار كردن زنان و دختران تنها به عنوان مسافركش، آنها را با ... مدام داد مي‌زد و مي‌گفت كه به پسرها هم تجاوز كرده.

متهمان پرونده پراید شیشه دودی به زودی محاکمه می شوند - نکسروب

blog.nexrob.in/pnext481926_متهمان-پرونده-پراید-شیشه-دودی-به-زودی-م...
گفتگو با قربانیان تجاوز در. تعداد شاکی های پرونده گرگ های خاکستری به 14 نفر رسید با مراجعه 12 زن و دختر دیگر. ازار و اذیت 8 زن و دختر در پراید. 2 دوست شیشه ...

تجاوز به دختران 14 ساله و خوردن خون قربانيان! +عکس

www.98hot.ir/تجاوز-به-دختران-14-ساله-و-خوردن-خون-قربان/
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - +عکسخلاصه اي از مطلب :ادامه اين مطلب : تجاوز به دختران 14 ساله و خوردن خون قربانيان ... قربانیان پراید دودی پایتخت به ۱۴ نفر رسید · اخاذی از دختران به ... خبرگزاری ایسنا: تعداد شاکی های پرونده «گرگ های خاکستری» به ۱۴ نفر رسید ..... تجاوز به نظامیان زن آمریکایی (+عکس) جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و محبت آمیز ...

توجیه داعش برای تجاوز به زنان خصوصا رنان ایزدی - آری فان

arifun.sargarmii.in/parf638769_توجیه-داعش-برای-تجاوز-به-زنان-خصوصا-...
منزمان زیادی از ساعات کاری ام را صرف این نموده ام که به افسانه ی نور خورشید. تجاوز به 14 دختر در یک پراید شیشه. مجله مراحم تعداد شاکی های پرونده گرگ های خاکستری ...

تجاوز به دختر - باران پاتوق

www.baranpatogh.ir/tag/تجاوز-به-دختر
تجاوز به زن ها و دخترهای جوان در پراید شیشه دودی ! گفتگو با سه قربانی ! خبرگزاری ایسنا: تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به 14 نفر رسید. با مراجعه 12 ...

آلپ گروه - گفتگو با ۳ قربانی تجاوز در پراید شیشه دودی ...

alpgroup.ir/.../گفتگو+با+۳+قربانی+تجاوز+در+پراید+شیشه+دودی.ht...
تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به 14 نفر رسید، با مراجعه 12 زن و دختر دیگر، تحقیقات برای شناسایی قربانیان این پرونده در اداره آگاهی درحالی ادامه دارد که ...

تجاوز جنسي دختر زنان فيلم ساله تجاوز جنسي فيلم تجاوز ...

accv.ir/.../تجاوز%20,جنسي%20,دختر%20,زنان%20,فيلم%20,ساله%20,تجا...
دستگیری ۵ شیطان صفت تهرانی که به زنان و دختران تجاوز می کردند. پنج مرد شیطان‌ صفت ... یابی با شماره چت روم دوست دختر یابی 14 ساله دوست دختر یابی 16 ساله … ... گروه حوادث: ... گفتگو با 3 دختر قربانی "تجاوز" در پراید شیشه‌دودی. دو بچه‌محل با یک ... تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به ۱۴ نفر رسید. با مراجعه ۱۲ زن و ...

تجاوز تکان‌دهنده به دختران در شهر قزوین نقل از خبرگزاری ...

designhome.web.lasernews.in/.../تجاوز%20تکان‌دهنده%20به%20دختران%...
اظهارات تکان دهنده 3 قربانی تجاوز در پراید شیشه دودی. تعداد شاکی های پرونده گرگ های خاکستری به 14 نفر رسید. با مراجعه 12 زن و دختر دیگر، ...آدرس : کلیک کنید

اظهارات تکان‌دهنده 3 قرباني تجاوز در پرايد شيشه‌دودي

nabiakrampl-blogfa.meshkool.ir/list/رنگ+موی+دودی+c6.html
تجاوز به ۸ زن و دختر جوان در پراید شیشه‌ دودی. تجاوز به ۸ زن و دختر جوان در ... تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به 14 نفر رسید. با مراجعه 12 زن و دختر دیگر، ...

تجاوز خای.سال94و.93 عکس | فیلم | کلیپ - دانلود آهنگ

flintglass.toop-fun.ir/list/تجاوز+خای.سال94و.93.html
تجاوز به زنان در پراید شیشه دودی. تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به 14 نفر رسید. با مراجعه 12 زن و دختر دیگر، تحقیقات برای شناسایی قربانیان این ...

شکارچی زنان و دختران همدان به هلاکت رسید از اعمال بی شرمانه در ...

soli.jusfun.in/pjus657572_شکارچی-زنان-و-دختران-همدان-به-هلاکت-رسید-از-ا...
تجاوز به 14 دختر در یک پراید شیشه. مجله مراحم تعداد شاکی های پرونده گرگ های خاکستری به 14 نفر رسید با مراجعه 12 زن و. تکناز دیدنی ها خبری پزشکی. دیدنی ها ...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 985
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,966
  • بازدید ماه : 1,966
  • بازدید سال : 46,312
  • بازدید کلی : 466,458
  • کدهای اختصاصی