loading...
اخبار جدید ایران و سایر نقاط جهان
admin بازدید : 161 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید+تصاویر

رییس پلیس فتا سمنان، تنهایی فرزندان در دنیای مجازی را یکی از دلایل عمده بروز آسیب های مرتبط با دختران دانست و تاکید کرد: اینترنت برای تمام رده های سنی می‌تواند مفید باشد، به شرط اینکه نظارت و مراقبت نیز باشد.

سرهنگ میراحمدی در این خصوص گفت: آگاهی جوانان به ویژه دختران در مورد آسیب های فضای مجازی یکی از مهمترین راه های کاهش مشکلات این قشر در اینترنت است.  
 
وی با بیان اینکه سهم نهادهای فرهنگی و آموزشی کشور که طی برنامه ای مشخص برای ارتقاء سواد رسانه ای دانش آموزان تلاش می کنند، محفوظ است، افزود: پدران و مادران در دنیای امروز باید اینترنت، ظرفیت ها، فرصت ها و آسیب های آن را بشناسند.
 
سرهنگ میراحمدی خاطرنشان کرد:  مدارس می توانند با آگاهسازی والدین در خصوص فضای مجازی، مشکلات دانش آموزان در این فضا را کاهش دهند.  
 
به گفته این مسئول انتظامی، خانوادهها نباید تکنولوژی جدیدی که خود با آن آشنایی ندارند را به راحتی در دسترس فرزندان قرار دهند.
 
وی تاکید کرد: تنهایی فرزندان در دنیای مجازی یکی از عمده ترین دلایل بروز آسیب های مرتبط با دختران در اینترنت است و این جای خالی را تنها والدین می توانند، پر کنند.  
 
میراحمدی ادامه داد: دنیای مجازی راحت‎ترین فضا برای ابراز عشق و محبت های دروغین نسبت به نوجوانان مخصوصا دختران هست.
 
وی ایجاد و حفظ صمیمیت در خانواده را زمینه ایفای نقش والدین در تربیت فرزندان دانست و گفت: فقر محبت در خانه و جبران آن در دنیای ناشناخته اینترنت، فرصت مناسبی برای شیادان و سودجویان اینترنتی فراهم می کند.  
 
رئیس پلیس فتای استان سمنان استفاده از فضای مجازی را بسیار مفید دانست و فواید آن را غیر قابل انکار خواند و افزود: استفاده از فضای مجازی در هر سنی می تواند مفید باشد، به شرط آنکه نظارت و مراقبت کافی نیز وجود داشته باشد./////////.............

تصاویر برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنیدگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید+تصاویر
نتیجه تصویری برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید+تصاویر
نتیجه تصویری برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید+تصاویر
نتیجه تصویری برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید+تصاویر
13 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید+تصاویر
نتیجه تصویری برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید+تصاویر
نتیجه تصویری برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید+تصاویر
نتیجه تصویری برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید+تصاویر
نتیجه تصویری برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید+تصاویر
نتیجه تصویری برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید+تصاویر
نتیجه تصویری برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید+تصاویر
نتیجه تصویری برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید+تصاویر

تصاویر بیشتر برای فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید
فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید! - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › اجتماعی › حوادث و انتظامی
14 ساعت پیش - رییس پلیس فتا سمنان، تنهایی فرزندان در دنیای مجازی را یکی از دلایل عمده بروز آسیب های ... فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید! ... مرگ هولناک خلافکار چناران پس از آزاد شدن از زندان/ ماجرای تلخ هتک حیثیت دختر فامیل +تصاویر.
فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید! - پارس
www.parsnews.com/.../328062-فرزندان-خود-را-در-دنیای-مجازی-رها-نکنی...
13 ساعت پیش - رییس پلیس فتا سمنان، تنهایی فرزندان در دنیای مجازی را یکی از دلایل عمده بروز آسیب های مرتبط با دختران دانست و تاکید کرد: اینترنت برای تمام ...
فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید! - SPI News
spinews.ir/social/26019-فرزندان-خود-را-در-دنیای-مجازی-رها.html
13 ساعت پیش - رییس پلیس فتا سمنان، تنهایی فرزندان در دنیای مجازی را یکی از دلایل عمده بروز آسیب های ... تصاویر سقوط پژو در سد کرج (+عکس) · اعدام مجرم 20 ساله نوشهری در ملاء عام · آتش سوزی عمدی در ... فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید!
فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید! - دبلیو خبر
wwwkhabar.ir/5142906
رییس پلیس فتا سمنان، تنهایی فرزندان در دنیای مجازی را یکی از دلایل عمده بروز آسیب های مرتبط با دختران دانست و تاکید کرد: اینترنت برای تمام رده های سنی.
فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید! - سی ای سی نیوز
seeisee.ir/fa/news/2376061/فرزندان-خود-را-در-دنیای-مجازی-رها-نکنید/
12 ساعت پیش - رییس پلیس فتا سمنان، تنهایی فرزندان در دنیای مجازی را یکی از دلایل عمده بروز ... فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید! ... تعرض به دانش آموز 12 ساله پس از نشان دادن فیلم غیر اخلاقی/جزییات تیراندازی پلیس در اتوبان امام رضا(ع).
ویسگون - والدین عزیز! فرزندان خود را رها نکنید! حتی در دنیای مجازی نیست ...
wisgoon.com/pin/1473211/
والدین عزیز! فرزندان خود را رها نکنید! حتی در دنیای مجازی نیست بچه ان میان اینجا رو اعصاب ما:))))) ... عکس و تصویر والدین عزیز! فرزندان خود را رها نکنید! حتی در دنیای مجازی. والدین عزیز! فرزندان خود ...
کودک را در دنیای مجازی رها نکنید - راسخون
rasekhoon.net › ... › تربیت کودک › کودک را در دنیای مجازی رها نکنید
مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که استفاده صحیح از اینترنت را به فرزندان خود آموزش دهیم. همان‌طور که به فرزندان خود آموزش می‌‌دهیم که در مقابل افراد ...
پاداش 100000 دلاری برای تک‌تک کارمندان یک شرکت!/هنر یک ...
www.keyhaneh.com › آخرین اخبار › اخبار حوادث
34 دقیقه پیش - ... هم ریشه می‌دوانند + تصاویر برخی از درختان توانسته اند به آرامی راه خود را درون سازه های شهری باز کنند. .... فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید! دوشنبه 23 آذر 1394 ...
چشمک 3000 تومانی هندوانه شب یلدا به اصفهانی ها - دانلود آهنگ ...
patogh-90.ir/2015/12/چشمک-3000-تومانی-هندوانه-شب-یلدا-به-اصفهان/
24 دقیقه پیش - مردم اصفهان می توانند هندوانه شب یلدای خود را با قیمت 2هزارو 200 تومان در میدان ... نسل جدید ریز ترازوهای قابل‌حمل + تصاویر ... فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید!
اولویت استخدام در کارخانه سیمان مارگون با نیروهای بومی است ...
patogh-90.ir/2015/12/اولویت-استخدام-در-کارخانه-سیمان-مارگو/
25 دقیقه پیش - نسل جدید ریز ترازوهای قابل‌حمل + تصاویر ... مدیری که با کلاهبرداری از بازنشستگان ساکن لوس آنجلس شد + فیلم ... فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید!
نکات طلایی برای حفظ اعتماد - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › اجتماعی › جوانان و خانواده
19 دقیقه پیش - این روانشناس در ادامه اضافه کرد: نیازهای خود را به طور صریح و روشن با شریک زندگیتان در میان گذاشته تا اولا ... افراط و تفریط یک نوع خود نمایشی است ... فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید! ... فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر.
[PDF]5 حوادث
mardomsalari.com/template1/GetFileMagPaper.aspx?FilePrm...pdf
49 دقیقه پیش - نباید فرزنــدان خود را بدون تعلیمات کافى در جامعه. رها کنند، زیرا عواقب جبران ناپذیرى در جامعه دارد. در مهر ماه ســال جارى، ... با شناسایى تصویر رضا از سوى تعدادى از شکات. پرونده، وى در محدوده میدان .... خود را در دنیای. مجازى رها نکنید! ... تنهایی فرزندان در دنیای مجازی یکی از عمده ترین. د?یل بروز آســیب ...
قطار وبگردی - ghatar : اشتراک لینک
www.ghatar.com/
18 دقیقه پیش - لذت سفر در دنیای مجازی ... فراموش نکنید! پس از ... هر زمان که بخواهید، می توانید اشتراک خود را لغـو کنید. ... آیت الله طبسی و فرزندانش در حرم امام رضا(+تصاویر).
آخرین اخبار حوادث ایران و جهان,اخبار حوادث روز,روزنامه خبر های ...
khabarpu.com/cat/events-news.html
13 دقیقه پیش - تعرض به دانش آموز 12 ساله پس از نشان دادن فیلم غیر اخلاقی. خط برتر ... پسر 18 ساله در خزانه دست به جنایت زد +تصاویر .... فرزندان خود را در دنیای مجازی رها نکنید!
خبریاب - رأی مطلق و جهانی برای ساکنان زمین - های خبر
hikhabar.com/news.aspx?id=383562
52 دقیقه پیش - تعداد خبرهای امروز : 35خبر. صفحه نخست · سیاسی · بین‌الملل · ورزشی · اجتماعی · اقتصادی · فضای مجازی · فرهنگی هنری · علمی پزشکی · وب‌گردی · فیلم و صوت · استان ها ...
ایران امروز: iran emrooz
iran-emrooz.net/
28 ثانیه پیش - در این شرایط دولت‌ها به خود اجازه هر کار و برخوردی را می‌دهند. ... راه تکامل نظریه‌های حقوق بشر ... مجوز اکران فیلم "من ناصر حجازی هستم" لغو شد · واکنش همسر و فرزند محمود بهشتی لنگرودی به اظهارات دیروز محسنی اژه ای ... جهانگیری» معاون اول رئیس‌جمهوری با رئیس‌جمهوری ترکیه در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی با حاشیه‌پردازی‌هایی روبه‌رو شد.
مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/
8 دقیقه پیش - وکیل امیر قلعه‌نویی معتقد است توقیف این فیلم بهترین کادو برای روز تولد ناصر حجازی است. ... را هنوز تأیید نکرده‌ایم/گزارش شلیک تابستان را خود ایران تأیید کرد - سخنگوی ... فرزند زکزاکی: پدرم در حمله ارتش نیجریه مجروح شده است - فرزند روحانی ..... (+عکس) · وداع غریبانه یک داور+تصاویر · مسی با لباس خواب در راه ژاپن (عکس) ...
وارد نشده: مجازی ‏نکنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 985
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 409
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 1,039
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,891
  • بازدید ماه : 2,891
  • بازدید سال : 47,237
  • بازدید کلی : 467,383
  • کدهای اختصاصی