loading...
اخبار جدید ایران و سایر نقاط جهان
admin بازدید : 112 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)
در هنگام روبرو شدن با سارقین به عنف که غالبا با سلاح سرد اقدام به زورگیری می نمایند، توصیه پلیس آن است که شهروندان به هیچ عنوان با این افراد درگیر نشوند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در مورخه 27/07/1394 ، جوانی با مراجعه به کلانتری 133 شهرزیبا به مأمورین اعلام کرد که توسط دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125 مورد زورگیری قرار گرفته است.
 
پرونده در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ:  
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.  
 
اظهارات مالباخته:
مالباخته پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی ، در اظهارات به کارآگاهان گفت : پیاده در حال حرکت در حوالی منزل بودم که ناگهان  یک موتورسیکلت هوندا 125 با دو سرنشین ، در خلاف اتوبان به سمت من آمد . ابتدا ترک نشین موتور پیاده شد و با چاقو به سمت من آمد ؛ قصد داشت تا به زور گوشی تلفن همراهم که آنرا به مبلغ دو میلیون و 600 هزار تومان خریداری کرده بودم را از من بگیرد که در برابرش مقاومت  کردم ؛ ناگهان نفر دوم  نیز با قمه پیاده شد و به زور گوشی مرا به سرقت برده و از محل متواری شدند.  

 

زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر
 
زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر


دستگیری متهمین: 

با توجه به وقوع سرقت های مشابه توسط دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125 ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.  
 
مالباختگان در اظهاراتی مشابه و در خصوص مشخصات ظاهری سارقین با اشاره به میانگین سنی 20 الی 25 سالگی این دو نفر عنوان می کردند که بر روی گوش سارق جوان تر (سارق حدودا 20 ساله) آثار خالکوبی [شبیه به رعد و برق] و بر روی صورت سارق بزرگتر (سارق حدودا 25 ساله) آثار بریدگی عمیق ناشی از اصابت جسم تیز را مشاهده کرده اند.  
 
با توجه به مشخصات ارائه شده از سوی مالباختگان و با بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار ، کارآگاهان موفق به شناسایی رضا . س (19 ساله) شدند که پیش از این نیز به اتهام زورگیری در محدوده میدان ونک دستگیر شده بود.  
 
با شناسایی تصویر رضا از سوی تعدادی از شکات پرونده ، وی در محدوده میدان جمهوری شناسایی و در مورخه 25/08/1394 دستگیر ، صراحتا به دهها فقره زورگیری از عابران پیاده اعتراف کرد .  
 
رضا ضمن معرفی همدست خود بنام "حسین . ن" (24 ساله) به کارآگاهان گفت : "با موتور در داخل کوچه ها و خیابان پرسه می زدیم ؛ زمانیکه فردی ( عمدتا جوانان ) را مشاهده می کردیم که گوشی تلفن همراه گران قیمت در اختیار دارد به او نزدیک شده و در یک با تهدید چاقو و قمه اقدام به زورگیری گوشی تلفن همراهش می کردیم ؛ پس از سرقت نیز گوشی ها را به قیمت 50 تا 70 هزار تومان می فروختیم ".  
 
در ادامه تحقیقات ، "حسین . ن" نیز در منطقه چهار دیواری – خیابان البرز شناسایی و او نیز دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.  
 
سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در ادامه رسیدگی به جرایم ارتکابی متهمین و با شناسایی محدوده فعالیت این دو متهم در مناطق غرب و جنوب غرب تهران ، تاکنون تعدادی از شکات پرونده شناسایی و به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد در "غرب" و "جنوب غرب" تهران مورد زورگیری اموال بویژه سرقت گوشی تلفن همراه قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند./....................

  نکات طلایی برای حفظ اعتماد - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › اجتماعی › جوانان و خانواده
17 دقیقه پیش - جزییات جنایت پسر 18 ساله در پایتخت(عکس)/عاقبت راننده سرویس شیطان صفت ... زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر.
پاداش 100000 دلاری برای تک‌تک کارمندان یک شرکت!/هنر یک ...
www.keyhaneh.com › آخرین اخبار › اخبار حوادث
31 دقیقه پیش - هنرنمایی یک آرایشگر با موهای برجای‌مانده از مشتریان + تصاویر یک آرایشگر ... زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر. دوشنبه 23 ...
ناسا تصویر دقیق‌تری از قلب پلوتو را منتشر کرد - کیهانه
www.keyhaneh.com › علم و فناوری › فناوری دیجیتال
33 دقیقه پیش - تا به حال ناسا تصاویر بسیاری از سطح سیاره‌ی پلوتو منتشر کرده که در آن‌ها ... زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر · بروزاپ:فعال سازی ... در تصاویر جدیدی که ناسا منتشر کرده، یک سیاره‌ی کوتوله‌ با نام Tombaugh به چشم ... استراتژی مایکروسافت در قبال گوشی‌های سری لومیا همچون محصولات سری ...
نمایشگاه عکس« قدم قدم تا حرم عشق »در همدان دایر است - کیهانه
www.keyhaneh.com › آخرین اخبار › اخبار فرهنگ و هنر
22 دقیقه پیش - زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر · بروزاپ:فعال سازی Remote در اپل تی وی ... همدان- نمایشگاه عکس «قدم قدم تا حرم عشق» با تصویر کشیدن پیاده‌روی زائران اربعین حسینی در همدان برگزارشده است. ... وی با اشاره به اینکه عکس‌های به نمایش گذاشته‌شده در نمایشگاه «قدم قدم تا حرم عشق» عکس‌هایی از ...
دکوراسیون سرخپوستی! - کیهانه
www.keyhaneh.com › سبک زندگی › دکوراسیون
36 دقیقه پیش - زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر · بروزاپ:فعال سازی Remote در اپل .... مبل راحتی و زیباترین مدل های مبل راحتی (78 عکس).
استراتژی مایکروسافت در قبال گوشی‌های سری لومیا همچون ...
www.keyhaneh.com › علم و فناوری › فناوری دیجیتال
32 دقیقه پیش - مایکروسافت در سال 2014 بیشتر تمرکز خود را روی تولید گوشی‌های هوشمند رده پایین ... زورگیری خلاف جهت! ... اما این سیاست حرکتی منطقی است تا محصولات لومیا را به بازه‌های جدید قیمتی برسانیم. ... در صورتی که کاربران از گوشی‌های هوشمند به عنوان گجت‌هایی در جهت پیشبردن امورات .... تصاویر پنل جلویی گوشی Mi5 شیائومی فاش شد.
خبر بد برای کمالوند در آستانه بازی با پرسپولیس - کیهانه
www.keyhaneh.com › آخرین اخبار › اخبار ورزشی
6 دقیقه پیش - زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی ... Share 0. Share 0. عکس/ احترام صادقی به شهید مدافع حرم .... مهاجم گران قیمت تراکتورسازی در تعلیق. دوشنبه 23 آذر 1394 ...
حمایت کمیته امداد همدان از 39 بیمار مبتلابه ایدز - کیهانه
www.keyhaneh.com › آخرین اخبار › اخبار اجتماعی
21 دقیقه پیش - زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر · بروزاپ:فعال سازی Remote در اپل تی وی نسل چهارم · 7 نکته ... وی با اشاره به اینکه 34 هزار سالمند نیز زیرپوشش این نهاد هستند، به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص ...
خبریاب - رأی مطلق و جهانی برای ساکنان زمین - های خبر
hikhabar.com/news.aspx?id=383562
49 دقیقه پیش - جزییات جنایت پسر 18 ساله در پایتخت(عکس)/عاقبت راننده سرویس شیطان صفت ... زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر.
فروش گوشی های میلیونی، 50 هزار تومان - تی نیوز
tnews.ir/news/DD6C53804767.html

59 دقیقه پیش - متهم اعتراف کرد با همدستی دوستش مردم را با چاقو و قمه تهدید کرده و گوشی های گران قیمت آنها را دزدیده و بعد هر کدام را 50 تا 70 هزار تومان فروخته اند. با اعتراف وی ...

زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت ...
www.yjc.ir › اجتماعی › حوادث و انتظامی
14 ساعت پیش - فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر ... ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
تصاویر برای فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت زورگیری خلاف جهت عکس وتصاویرگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت زورگیری خلاف جهت عکس وتصاویر
13 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت زورگیری خلاف جهت عکس وتصاویر
13 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت زورگیری خلاف جهت عکس وتصاویر
11 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت زورگیری خلاف جهت عکس وتصاویر
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت زورگیری خلاف جهت عکس وتصاویر
5 ساعت قبل

تصاویر بیشتر برای فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت زورگیری خلاف جهت عکس وتصاویر
زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی های گران ...
212.16.76.92/news/54F553761255.html
این وبگاه ممکن است به رایانه? شما آسیب وارد نماید.
زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی های گران قیمت + تصاویر. زمان دریافت خبر : دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 12:41. در هنگام روبرو شدن با سارقین به عنف که ...
زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت ...
magazine.20fun.ir/post-77169.html
زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر پرتال تفریحی بیست فان دانلود جدیدترین ها.
جزییات جنایت پسر 18 ساله در پایتخت(عکس)/عاقبت راننده ...
tnews.ir/news/EEE653793762.html?h=1
2 ساعت پیش - جزییات جنایت پسر 18 ساله در پایتخت(عکس)/عاقبت راننده سرویس شیطان صفت.
مراسم عزاداری زائران حسینی در اربعین +تصاویر
khabarduni.ir/news/23817
آخرین تصاویر از مراسم عزاداری زائران حسینی در اربعین را می توانید در این خبر مشاهده کنید به. ... زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت.
تابناک - پایان زورگیری های دنباله‌دار بچه محل‌ها - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/news/9786724/پایان-زورگیری-های-دنباله-دار-بچه-محل-ها
7 ساعت پیش - زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر ... ناگهان نفر دوم نیز با قمه پیاده شد و به زور گوشی مرا به سرقت بردند و از ...
رأی مطلق و جهانی برای ساکنان زمین - دبلیو خبر
wwwkhabar.ir/5147172
7 ساعت پیش - جزییات جنایت پسر 18 ساله در پایتخت(عکس)/عاقبت راننده سرویس ... زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر.
رأی مطلق و جهانی برای ساکنان زمین :: باشگاه خبرنگاران جوان
pajvak.com/main/article/view/.../رأی-مطلق-و-جهانی-برای-ساکنان-زمین
6 ساعت پیش - سودجویی مافیای مواد مخدر به قیمت نابودی انسان‌ها. کد خبر: 5425821 ... زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر.
تجهیز پنجمین پلنگ ایرانی به ردیاب ماهواره ای + تصاویر ...
feedgah.com/item/16/.../تجهیز-پنجمین-پلنگ-ایرانی-به-ردیاب-ماهوار/
13 ساعت پیش - مشکلات محله خیابان داودی در شهر خرمشهر را در این تصاویر مشاهده می‌کنید. ..... زورگیری خلاف جهت!/ فروش 50 هزار تومانی گوشی‌های گران قیمت + تصاویر.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 985
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 301
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 521
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,373
  • بازدید ماه : 2,373
  • بازدید سال : 46,719
  • بازدید کلی : 466,865
  • کدهای اختصاصی