loading...
اخبار جدید ایران و سایر نقاط جهان
admin بازدید : 213 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)
علي مي‌گفت هرکس مي‌خواهد من را ببيند به جزيره بيايد

خلاصه اي از مطلب :

رحيم صفوي در اين مراسم گفت: وقتي علي هاشمي را به فرماندهي سپاه ششم منصوب کردند کليد فرماندهي را به رئيس ستادش سردار گرجي‌زاده داد. نمي‌خواست پشت ميز فرماندهي بنشيند و مي‌گفت هرکس مي‌خواهد من را ببيند بيايد در جزيره.


ادامه اين مطلب : علي مي‌گفت هرکس مي‌خواهد من را ببيند به جزيره بيايد


3,850 results
  1. به چشمانت بياموز که هرکس ارزش ديدن ندارد

    www.arash-tp68.blogfa.com

    ... العمل مردم را ببيند ... زيرا به زودي آب اين جزيره را خواهد ... را به من آموخته است ...

  2. پايگاه مهدويت عصر ظهور :: Asrezoho :: - آيا داستان جزيره ...

    asrezohor.blogfa.com/page/100porsesh-39.aspx

    چون شنيدم که مى خواهد وارد شهر حله ... که پيش از مرگ او را ببيند. ... به من گفت: تا جزيره ...

  3. درس هايي از قرآن

    www.gharaati.ir/show.php?page=darsha&id=2225

    ... يك زن بيايد ببيند. گفت: نه! من بايد ... مي‌گفت: من ... هرکس مي‌خواهد خودش را ...

  4. آيا اميرمؤمنان عليه السلام در قضيه قرطاس حضور داشت؟ اگر ...

    www.valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=5118

    ... من جَزِيرَةِ ... محمد را ببيند کافيست که به علي ... چه مي خواهد و همان را ...

  5. متن سخنراني - Ali Akbar.ir

    www.aliakbar.ir/datas/speech/text/nm-87-01-01.htm

    مي‌خواهد طرف خوشش بيايد، مي‌خواهد بدش بيايد. مي‌خواهد به ... مي‌گفت: من ... هرکس را نخوريد ...

  6. محاکمه - اولين وب سايت نقد و بررسي اديان و مذاهب ساختگي ...

    mohakeme.com/news-1045.html

    ... «ان شاء الله موسي بيايد يک مشت به ما ... رهبري را عزل و من را به ... مي‌خواهد ...

  7. درس هاى از قرآن :: سال 76 :: نماز، وضعيت جامعه

    tarvijequran.com/page.php?pg=showqurandars&id=794

    ... ، تبليغات، نهضت سوادآموزي، جمعي از نويسندگان، شعرا، فيلمسازان و به هر ... من مسئولش ... را ...

  8. حكايتى از جبرئيل عليه السلام در قبولى عمل عابد پانصد ساله‏

    portal.tebyan.net/portal.aspx?pid=71243&Cultcure=Persian&Site=h...

    من به اين جمله او رسيدم كه مى‏گفت: ... بيايد تا او ببيند چه مى‏خواهد ... و عبادات من را به ...

  9. گفته‏هاي جنجالي دادکان: آقاي رئيس جمهور! مربيان باندهايي ...

    www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=47739

    بايد گلوي آن مدير را ... به پيغمبر (ص) دروغ مي‌گويند براي بقاي خودشان چنين مي‌كنند. بعد من ...

  10. khadem alzahra - Google+

    https://plus.google.com/109759139854826807925

    ... بيايد. همه انسان‌ها به ... مرا مي‌خواهد، من نيز او را ... علي عليه‌السلام را ...

  11. Some results have been removed
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آمار سایت
  3. کل مطالب : 985
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 16
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 99
  8. آی پی دیروز : 122
  9. بازدید امروز : 126
  10. باردید دیروز : 202
  11. گوگل امروز : 2
  12. گوگل دیروز : 3
  13. بازدید هفته : 1,155
  14. بازدید ماه : 1,155
  15. بازدید سال : 45,501
  16. بازدید کلی : 465,647
  17. کدهای اختصاصی