loading...
اخبار جدید ایران و سایر نقاط جهان
admin بازدید : 165 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)
حقيقي: واي به روزي که با کي‌روش مشورت کنم

خلاصه اي از مطلب :

دروازه‌بان تيم ملي فوتبال کشورمان مي‌گويد که براي انتخاب تيم آينده‌اش هيچ مشورتي با کي‌روش نکرده و اگر اين کار را کند بازهم حرف و حديث ايجاد مي‌شود.


ادامه اين مطلب : حقيقي: واي به روزي که با کي‌روش مشورت کنم


3,120 results
  1. رحمتي: براي تيم ملي تصميم اشتباه گرفتم اما قتل که نکردم ...

    www.persianpersia.com/sport/spdetails.php?articleid=20831&parentid=...

    ... کردند که به کي‌روش ... امضاء کنم، ولي روزي که تيم ... گفت که با کي‌روش جلسه ...

  2. 90/ پرسپوليس درخشان، ايران کي روش نشد

    www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=116048

    دقيقا مشابه سيستمي که کي‌روش ... روندي که با ورود عاليشاه به جاي ... درخشان روزي که براي ...

  3. کانون هواداران سردار ازمون - سردار ازمون

    sardaarazmoon.blogfa.com/tag/سردار-ازمون

    قسمت اين بوده که با تيم ملي به جام ... * چند روزي است که به ... مي کنم کي روش قصد نداشت به ...

  4. آخرين اخبارازفوتبال ايران

    www.p30sat45.in/printthread21610-99.html
    • Last updated: 11/26/2012 ·
    • 10 posts ·
    • First post: 11/26/2012

    با کي‌روش صحبت کردم تا ... در 5 روزي که پس از ديدار ... داده‌اند که با توجه به ميزباني ...

  5. آيا يك خانم شيعي مي تواند با يك فرد سني ازدواج كند

    www.valiasr-aj.com/fa/page.php?id=693&bank=question&startrec=3

    واي به حال ما و شما که به ... کنم که ازدواج ... كه توفيق مشورت با هم مذهبي ...

  6. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=15342

    نه ترجيح مي‌دهم با فوتباليست‌ها مشورت ... برانکو روزي که با ... کي‌روش تشکر کنم که به من ...

  7. 90/ بازيکن طرفدار پروين خبرهاي رختکن را به روزنامه‌ها مي‌داد

    www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=109271

    باقريان لبخند زد و از من خواست چند روزي حوصله کنم ... که چرا حقيقي با ... کي روش و همسرش که به ...

  8. فوتبال 7

    football-seven.blogfa.com/1391/11?p=3

    البته معتقدم که داور به حقيقي هم ... که کي‌روش پس از ... که او با خنده گفت:« فکر کنم پر ...

  9. عشق علي کريمي(همکلاسي سلام)

    www.am-maleki.blogfa.com/rss

    ... پس حقيقي با ... با تمام وجود تلاش کنم که ... به اظهارات کي‌روش که ...

  10. داستان من و اون

    saeed-b.persianblog.ir/rss.xml

    ... و يکي از طرف شهرستوني ها که با توجه به ... ديگه استفاده کنم که زياد ... وايبهروزي

  11. در مورد تيم پرسپوليس

    aminperspolis2.blogfa.com/cat-4.aspx

    هدايتي در مورد اظهارات رويانيان که با کنايه به ... مشورت گرفتم که ... کنم و به آنها بگوئيد که ...

  12. panioso.blogfa.com

    panioso.blogfa.com/category/16

    موفق کسى است که با آجرهايى که به طرفش پرتاب مي ... عشق حقيقي که يک ... واي به روزي كه اين ...

  13. کوه بلندي بود که لانه عقابي با چهار تخم، بر بلنداي آن قرار ...

    shide.blogfa.com/cat-3.aspx

    ... من ايمان نام دارم و احساس مي کنم که ... با لگدهاي آرومي که به ... روزي به قلب ...

  14. عشق زياد

    rasool-sosol2006.blogfa.com/cat-2.aspx

    ... کنم ... با ... هرگز به فکر اين نبوديم که روزي ... مشورت با کساني است که ...

  15. خـــدا بـا من اسـت »

    khodabamanast.persianblog.ir

    ... از آن مي‌شود که به اين ... آنهم با مقصدي حقيقي ... با من است، و روزي كه اين حضور ...

  16. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=30797

    ... کنند واي به روزي که بخواهند با ... از مشورت با همه ... مي‌کنم که مجلس هم با ...

  17. چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنيم

    sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=137

    ... در بين نباشد واي ... با افراد امين مشورت ... دست درازي کنم ، روزيه که به يه مرد ديگه ...

  18. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=29256

    وزير ورزش و جوانان با بيان اين که ... با کارلوس کي‌روش ... که به مسائل ...

  19. عشق شب ساحلي

    asheghaha.blogfa.com

    ... مي‌کند با مشورت با دکترتان ... تو با وجود هر تهمتي که به من مي ... گريه کنم به ...

  20. دنياي کتاب الکترونيکي،جاوا ،آندرويدوpdf - رمان غزال قسمت ...

    bookmarket2012.blogfa.com/page/g19

    ... روز اول با من مشورت نکردي که کار ... که اگاهت کنم ولي با اين ... روزي با طلا به پاريس ...

  21. هر سان که بود چو حالها گردانست

    rasekhoon.net/article/show/176467/هر%20سان%20که%20بود%20...

    روزي به شب آيد و شبي روز ... وان شب که مرا با تو به بازي ... در خصمي من به مشورت ...

  22. فن بيان،اصول سخنراني و هنرگويندگي وگفتگو

    fann-e-bayan.blogfa.com/8512.aspx

    کافي است به زوج هايي که با هم ... اما واي به روزي كه اين ... کنم که چرا ما ...

  23. با تو هر نفس غنيمت با تو هر لحظه يه دنيا - عاشقانه ها

    ghorob-e-barani.blogfa.com/cat-6.aspx

    ... توانم ادعا کنم که لحظاتي که به ... با همديگه مشورت مي کنن و ... به تو روزي ...

  24. نقش زنبور درماني در درمان بيماريها

    www.bee225h.blogfa.com/rss.aspx

    اشاره کوتاهي مي کنم به زماني که شما در ... که با توجه به ... امور غير حقيقي که کسي ...

  25. عاشقان رمان - رمان ملکه ي عشق(11)

    bosehashegh.blogfa.com/post/200

    ... کوه؟؟؟...من غلط بکنم با اين مشورت کنم ... کنم که با اين ... اينه که با توجه به ...

  26. ارديبهشت 1392 - اخبار روز فوتبال - Blogfa

    sohiel71footballnews.blogfa.com/1392/02

    نظر آقاي کارلوس کي‌روش اين است که هر ... آن را با سس امتحان مي‌کنم ... که با نزديک شدن به ...

  27. احاديث از امام علي «عليه السلام» - بخش 1

    ahadith.ir/fa/ahadith/ahadith-14masoom-a/2-mozoei/3-e-ali-a-1.html

    ... تو است روزي که به نفع تو ... مي کنم که اگر به خاطر ... از مشورت با زنان بپرهيز که راي ...

  28. قلعه نويي: آقاي کروش، ديکتاتورگونه برخورد مي کني/حتي در ...

    www.khabaronline.ir/detail/397142/sport/iran-soccer

    ... کنم که با وجود ... که من به شخصه مشکلي با اين ... همين که مشورت گرفته و به فضاي ...

  29. سخن آشنا

    mobasheriali.blogfa.com/1389/10

    ... کرد که با او چه کنم؟ اطرافيان به ... مشورت کرد که با ... واي بر تو اي خطيب که رضاي ...

  30. نقش زنبور درماني در درمان بيماريها

    bee225h.blogfa.com/8901.aspx

    كه لازم است در عمل روزي به همه ي ... امور غير حقيقي که کسي ... که با اتکاء به وضع ...

  31. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=15350

    ... کرده به روزي برمي‌گردد که ... که مشورت گرفتن ... کي‌روش با خبرنگاران. به محض ...

  32. رمان عشق زنجيري | روشاي تنها کاربر انجمن - صفحه 2

    www.forum.98ia.com/t92141-2.html

    و يا مبلغ مورد نظر خود را وارد کنيد حمايت به صورت مخفي؟ واريز آنلاين از طريق کارت هاي عضو شتاب

  33. گروه صلواتي رسوليه تهران

    gsrt.persianblog.ir/page/qoran

    اگر قرآن براي هدايت آمده و درآن دنيا سوال کنند اين قرآني که ما نازل کرده ايم را به ... با ترجمه ...

  34. احاديث از امام علي «عليه السلام» - بخش 2

    ahadith.ir/fa/ahadith/ahadith-14masoom-a/2-mozoei/4-e-ali-a-2.html

    ... مسلمانى با تو مشورت كرد او ... افتخار کنم شير ... به دنبال روزي رويد که از ...

  35. جوش صورت

    poostshop.blogfa.com/1391/09?p=7

    ... مي خواهيد کار پرسپوليس را که حقيقي ... مشورت کنم و در صورتي که او ... با کي روش به ...

  36. کاروان و جاده خاکي

    7777m7777.blogfa.com/9003.aspx

    روزي که با توست مغرور نباش ... و پاکستان است که با سفر به اين کشورها ... کنم که هســـت ...

  37. من فکر مي کنم - گزين گويه ها

    amin-mo.blogfa.com/cat-5.aspx

    ... کلاس خارج شد روزي که نمره ها اعلام ... هستم که با هم به ... با آنان مشورت كن و چون ...

  38. تروريست حقيقي - ايران

    realterrorist.blogfa.com/cat-63.aspx

    تروريست حقيقي ... مي کنند که با توجه به هزينه هاي ... را انتخاب کنم که خيلي صفات ...

  39. خليل رشنوي - خبر و رويداد

    bomb1.blogfa.com/cat-3.aspx

    در پرانتز بايد خدمت شما عرض کنم که مدتي است به ... روزي يكبار به ... با توجه به شناختي که ...

  40. ديني هفتم فجر شاهد شوش دانيال

    fjshaheddini.blogfa.com

    ... و بداند که روزي اشخاص با حرص ... که به او اعتماد حقيقي ... مي‏کنم که به ...

  41. Shia-Online.ir - شيعه آنلاين - مناظره

    www.shia-online.ir/monazere.asp?id=30

    ... نفرماييد" بعيد است که با رجوع به ... شيعه حقيقي دارد که معتقد به ... مي کنم ؛ و به ...

  42. پند ها و اندرز ها

    soheiladastan.blogspot.com/feeds/posts/default

    تا آن که روزي خرچنگ ... را ديد که با چکش و قلم به جان او ... کنم اين دست خداست که به ما ...

  43. دوست داشتن زيباترين زيباست

    sun-boyz.blogfa.com

    ... جزئيات بيشتري به اين فکر کنم که چگونه ... بدون مشورت با ... عاقبت روزي به ...

  44. منصوريان: اميدوارم سيد جلال به قولش عمل کند

    dlfilmmusic.ir/منصوريان-اميدوارم-سيد-جلال...

    ادامه اين مطلب : منصوريان: اميدوارم سيد جلال به قولش عمل ...

  45. ورود دختران ممنوع

    boysantigirls.blogfa.com/author-boysantigirls.aspx

    روزي دو دختر که با هم دوست بودند به اين مرکز ... بهتره که خداحافظي کنم . ... مشورت با او ...

  46. تقديم به $ $ الهام جون

    somibala.blogfa.com/9003.aspx

    اما وقتي که با همون مقدار پول به خريد ... ازاين که به زندگي سلام کنم ... واي اگر به دست ...

  47. الف - گفت وگوي تلفني روساي جمهوري ايران و آمريکا

    alef.ir/vdcjiye8iuqeyyz.fsfu.html?200055

    ... اينترنت را قطع کنم و ..... مهم اينه که با ... که با آگاهي به ... با امريکا بدون مشورت ...

  48. MOHSEN AZAD

    www.laboratory1388.blogfa.com/8912.aspx?p=2

    مــــــي تونم بازي کنم با ... مي تواند روزي به مادران ... با توجه به اين که ميزان ...

  49. آبيهاي فرهنگي ورزشي ** آله آموت

    youzarsifsh.blogfa.com/1391/08?p=3

    تلاش نمي کنم تا به ... وي در پاسخ به اين سوال که با توجه به عدم ... کفاشيان و کي‌روش با ...

  50. دل نوشته هاي صورتي من...از عشق تا نفرت

    asalak007.blogfa.com/8902.aspx

    ... غذايي با پزشکتان مشورت کنيد ... با من به رويا بيا ... گريه کنم. هنوز يادمه روزي که بابات ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آمار سایت
  3. کل مطالب : 985
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 31
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 200
  8. آی پی دیروز : 122
  9. بازدید امروز : 291
  10. باردید دیروز : 202
  11. گوگل امروز : 2
  12. گوگل دیروز : 3
  13. بازدید هفته : 1,320
  14. بازدید ماه : 1,320
  15. بازدید سال : 45,666
  16. بازدید کلی : 465,812
  17. کدهای اختصاصی